.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديركل پزشكي قانوني مازندران معارفه شد

مديركل جديد پزشكي قانوني مازندران امروز با حضور معاون آموزشي و پژوهشي سازمان پزشكي قانوني كشور معارفه شد.

به گزارش فارس حسين سليماني‌راد كه حدود 11 ماه تصدي اين پست را در استان برعهده داشت امروز از سمت خود خداحافظي و جايش را به علي عباسي يكي از معاونان اين سازمان داد.
علت رفتن زودهنگام سليماني‌راد تحصيل عنوان شد سال گذشته نيز خسرو قاسم‌پوري، مديركل اسبق اين نهاد در مازندران به دليل ادامه تحصيل جايش را به سليماني‌راد داده بود.
سليماني‌راد در مراسم توديعش مناسب نبودن چارت تشكيلاتي با توجه به ازدياد جمعيت و افزايش مراجعان از مشكلات پزشكي قانوني برشمرد.
وي مشكلات معيشتي پرسنل شاغل در سازمان را با توجه به سختي كار، مناسب نبودن چارت تشكيلاتي و نبود امكانات پرسنلي متناسب با نيازهاي استاني را از جمله مشكلات پزشكي قانوني دانست.
مديركل پزشكي قانوني مازندران با اشاره به اينكه 2.5 درصد از كار پزشكي قانوني به معاينات اجساد مربوط مي‌شود، افزود: بخش ژنتيك در پزشكي قانوني از جمله بخش‌هاي فعال در اين سازمان در مازندران است.
وي با اشاره به وجود 15 آزمايشگاه فعال در پزشكي قانوني استان تصريح كرد: تجهيز آزمايشگاه رفرانس از نظر كيفي ژنتيك و سم‌شناسي، پيگيري براي تهيه زمين براي پروژه احداث سالن تشريح شهرستان‌هاي ساري، بهشهر، بابل، قائمشهر و تكميل پروژه ساختمان اداري شهرستان آمل از مصوبات سفرهاي هيئت دولت است.
وي به خروج نيروها از اين سازمان اشاره كرد و اظهار داشت: با تصويب طرح فوق‌العاده خاص پزشكي قانوني اميدواريم مشكلات معيشتي پرسنل برطرف شود.
در اين مراسم علي عباسي به عنوان مديركل جديد پزشكي قانوني استان معارفه شد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.